Support medlemsportalen
Medlemsportalen er en plattform for medlemmer i Norsk Folkehjelp. Det betyr at givere ikke har tilgang til medlemsportalen. Er du giver og ønsker å se eller endre noe tilknyttet din giveravtale kan du gjøre det i medlemsregisteret.
-
Får du beskjed om at du ikke har tilgang, eller at din epost ikke er oppført i katalogen?
-
- Finn ut av hvilken epost du har logget inn med. Det er eposten registrert i medlemsregisteret som gir deg tilgang. Sjekk hvilken epost du har registrert i medlemsregisteret.
- Logger du inn med en lokallagsepost eller en annen folkehjelp.no epost? Trykk her for å logge ut
- Lukk nettleseren helt før du logger inn på ny.
- Har du registrert din folkehjelp adresse i medlemsregisteret, men får fortsatt ikke tilgang? Dette kan skyldes at du har en eldre epost som ikke er konfigurert riktig. Ta kontakt via dette skjemaet
-
-
Har du utfordringer med en jobbepost eller annen Microsoftbruker?
-
- De fleste nettlesere tillater at du legger inn forskjellige brukere for å effektivt bytte mellom jobb og privat bruker. Dette er spesielt viktig om du bruke SharePoint eller andre Microsoft-produkter på jobb og er logget inn med den brukeren på PCen eller i nettleseren.
Hvordan en gjør dette kan du lese her:
For Edge - Legg til personlig brukerFor Chrome - Legg til annen profil
-
-
Ta kontakt
-
- Har du fortsatt utfordringer med å logge på? - Ta kontakt via dette skjemaet.
-